Liverpool FC - Stoke City
Gisteravond zijn mijn vader en ik terug gekomen van een unieke voettrip naar Liverpool. Wat een belevenis. We hebben enorm genoten van de sfeer, entourage, (de wedstrijd was minder maar dat mocht de pret niet drukken), het Beatles- en Elvis Museum en de rondleiding door Anfield Road. Het was een onvergetelijke belevenis. Helaas moet ik 1 minpunt(tje) kenbaar maken. Op Booking.com staat dat we boeking heben bij het Holday Inn Express hotel. Echter een pagina verder staat het driesterren Hampton by Hilton - John Lennon Airport Hotel. Door de verwarring zijn wij vanaf de luchthaven eerst naar het Hampton bij Hilton gereden. Het duurde voor ons doen al wat lang aangezien er op de toelichting stond dat het van de luchthaven naar het hotel maar 5 min rijden was met de taxi. Aangekomen bij het Hampton by Hilton werd mijn vermoeden al bevestigd bij de receptie. Hier kwam naar voren dat we naar het Holiday in Express Hotel moesten en niet op de reserveringslijst voor kwamen van het Hampton bij Hilton. Al met al heeft de taxi van het John Lennon Airport naar het Hampton bij Hilton mij 16 pond gekost om vervolgens weer de taxi naar het Holiday In Express te pakken en dit koste weer 13.90 pond.
Over de verdere reis en trip niets dan lof! Ik zou het wel chique vinden als ik te veel betaalde bedrag van de taxi van je overgemaakt krijg.
Hartelijk dank en graag tot ziens.
met vriendelijke groet,
L. ten Broek
Reactie Voetbal Retour:
Op de hotelvoucher van de klant stond inderdaad weergegeven dat de klant zou verblijven in het Holiday Inn Express - John Lennon Airport Hotel, terwijl in de reistoelichting het Hampton by Hilton - John Lennon Airport Hotel was opgenomen. De hotelnaam op de hotelvoucher was de correcte. Dit heeft voor enige verwarring gezorgd, waardoor we de door de klant gemaakte taxikosten als korting op een volgende voetbalreis hebben aangeboden.