KLACHTEN

Bij Voetbal Retour sta jij als klant altijd op nummer 1 en wij doen er alles aan om je een onbezorgde en onvergetelijke voetbalreis te verzorgen. Toch kan het voorkomen dat je voorafgaand of tijdens je voetbalreis een klacht of probleem ondervindt en je reis daardoor anders verloopt dan je had verwacht. Mocht dit gebeuren, laat het ons vooral direct weten want ook dan staan wij 24/7 voor je klaar. Wij bieden al onze klanten de We-lossen-het-op Garantie aan!

Klacht voorafgaand aan je reis

Indien je een (algemene) klacht hebt over onze service dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of per e-mail (info@voetbalretour.nl). Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. 

Klacht tijdens je reis

Ondervindt je tijdens je voetbalreis onverhoopt een klacht of probleem, maak deze dan direct kenbaar bij Voetbal Retour. In je reisbescheiden ontvang je ons noodnummer waarop je tijdens je voetbalreis in noodgevallen 24/7 contact met ons kunt opnemen. Hiermee stel je ons in staat om het probleem of jouw klacht direct al voor je op te lossen, zodat je vervolgens weer ongestoord van je voetbalreis kunt genieten. Heeft je klacht betrekking op de diensten van het hotel waar je verblijft, meld je klacht dan onverwijld bij de receptie van het desbetreffende hotel. Zij trachten jouw klacht dan direct voor je op te lossen.

Let op! Heb je tijdens je voetbalreis de klacht of het probleem niet direct per e-mail of telefonisch via ons noodnummer bij ons gemeld, dan kan het zijn dat wij je klacht niet meer in behandeling nemen aangezien je ons niet in staat hebt gesteld de klacht of het probleem ter plaatse al voor je op te lossen.

Is jouw voetbalreis niet geheel naar wens verlopen of zijn eventuele problemen (in jouw ogen) ter plaatse onvoldoende of niet door Voetbal Retour of het hotel opgelost kunnen worden, dan vragen we je zo spoedig mogelijk hiervan melding bij ons te maken. Klachten dien je, voldoende onderbouwd en toegelicht, schriftelijk per e-mail (info@voetbalretour.nl) of post bij ons te melden. Wij zullen je klacht vervolgens direct in behandeling nemen en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk op je klacht reageren.

Voetbal Retour
Westhoven 7
6042 NV  ROERMOND
T: +31 (0) 475 – 331 039

Indien je van mening bent dat Voetbal Retour je klacht niet (tijdig) naar tevredenheid heeft opgelost of wij samen niet tot overeenstemming zijn gekomen dan kun je, aangezien wij aangesloten zijn bij het Thuiswinkel Keurmerk, je klacht (schriftelijk) voorleggen bij de Geschillencommissie Reizen.

Geschillencommissie Reizen
Postbus 90600
2509 LP  DEN HAAG
T: 070 – 31 05 310
www.degeschillencommissie.nl

Als alternatief kun je de klacht ook voorleggen aan de online Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Beide partijen zijn erkend en zullen een neutraal oordeel vellen over de klacht.

Kan ik
je helpen?

Advies nodig, hulp bij het boeken of heb je een andere vraag? Neem gerust contact met mij op en ik help je graag verder.

Stuur mij een mail naar
martijn@voetbalretour.nl

Bel mij op
0475 - 33 10 39

Stuur me een appje via
WhatsApp